"לקוח/ספק סמוי חכם – הדרך שלך לדעת באמת מה קורה בארגון שלך"

כמי שנמצא/ת בעמדת ניהול, ידוע לך, שהיכולת להחליט החלטות נכונות, תלויה רבות באמינות, איכות וכמות המידע והנתונים אשר מגיעים אליך מעובדי הארגון.

ההחלטות שלך הן אלו שיובילו לכך שהלקוח יבחר להתקשר עם הארגון שלך ולא עם המתחרה ובכך יובילו להצלחתו המסחרית של הארגון.

בל נשכח שגם לתפקוד הארגון מול ספקיו ישנה חשיבות רבה והשפעה על שורת הרווח.

כמנהל/ת, תעשה/י כל שניתן כדי לוודא שהארגון מתנהל באופן המצופה ושה- DNA שהתכוונת אליו אכן מתקיים והנו אחיד בכל רבדי הארגון.

על-מנת לוודא זאת, יש לקיים מערכת בקרה שתבחן ותדגום תחומי פעילות שונים בארגון (או מחוצה לו), תמצא ליקויים, "צווארי בקבוק", חולשות וגם חוזקות, ותמליץ על השינויים הנדרשים.

להיות האורח לרגע שרואה כל פגע.

להיות הזבוב על הקיר.

אילו רק יכולת, אותה ביקורת היתה מבוצעת על-ידך או על-ידי מי שזהה לך בנסיון ובידע.

מערכת בקרה יכולה להיות פנימית, באמצעות עובדי הארגון, או חיצונית, באמצעות לקוח סמוי או בקרת ספקים.

יתרונה של הבקרה החיצונית נעוץ בכמה סיבות מובילות:

  • אין הכרות קודמת ולא מתקיימים יחסים אישיים עם עובדי הארגון. היכרות קודמת ויחסים אישיים עלולים להטות ולעוות דו"חות.
  • לעובדי הארגון אינטרסים בתוך המערכת, בין אם קידום אישי או מניעת קידום של אחרים. אינטרסים אלו עלולים להשמיט מידע או להפעיל "מסננים" שיובילו לדו"ח מוטה.
  • הקטנת ההוצאה – פרויקט או פרויקטים בודדים של בקרה חיצונית זולים בהרבה מהעסקת עובדי ארגון, על תנאיהם הסוציאליים ועוד.

 

לקוח סמוי ספק סמוי

מה הופך דווקא אותנו ללקוח הסמוי (הכפיל העסקי) האידיאלי עבורך?

כמי שהיה בעלים של חברה ומנהלה במשך שנים רבות, העסיק עובדים, ניהל שיווק, מכירות, פיתוח עסקי, תפעול, כספים והנדסה, קיבל שירות מספקים ומקבלני משנה, העניק שירות ללקוחותיו והתמודד עם מצבים שונים ומגוונים, יש לי הנסיון המצטבר, בתחום ההנדסי אך לא רק בו, שיוביל לבקרה איכותית ויעילה.

 

כבעל חושים חדים, יכולות ביקורת, זיהוי מצבים והבחנה גבוהות ביותר, וכמי שמכיר ומיישם את תרבות התדריך והתחקיר של חיל-האוויר שמובילות לשיפור ומצויינות, יש ביכולתי לאתר ולהבחין, בזמן קצר ביותר באותן נקודות מפתח וחולשה שיכולות להרים או להפיל את העסק שלך.

מבקר שאינו מצויד בנסיון מסחרי ובחושים חדים, יהיה לעולם מוגבל לשאלון המובנה שיצא עמו ולא יוכל לפתח ולהגמיש סיטואציה שמתפתחת תוך כדי מפגש, אשר ממנה ניתן להסיק שישנם גורמים נוספים שיש לבדקם ואשר לא דובר עליהם מלכתחילה.

אנחנו יודעים כיצד נתחיל. מי יודע לאן נגיע ?!

על-מנת לשמור על מקצועיות גבוהה איננו משתמש בעובדים זוטרים ו/או קבלני משנה לביצוע המבדק. איננו מגייסים ואיננו שולחים סוקרים עצמאיים – השתתפותי האישית במבדק מובטחת.


עם סיום המבדק שנערך על-ידי, מוגש דו"ח מפורט המציין השירותים שנבדקו.


הדו"ח יכלול לא רק נתונים יבשים, מספריים, תאור החריגות והסיבות להן, אלא גם תאור מצב המבוסס על חושים ואינסטינקטים מסחריים ואישיים והמלצות לדרכי הטיפול בהן.


תפוקת ביקורת של מבקר איכותי אחד עולה עשרות מונים על תפוקת אוסף ביקורות של חסרי נסיון וחושים מסחריים וחוסכת לך, זמן ומשאבים רבים !

 

 

לקוח סמוי